Populär metodbok släppt av INDEK medarbetare, nu översatt till engelska

Publicerad 2015-03-16

Metodboken:  "Method for engineering students -Degree projects using the 4-phase Model" (ansvarig utgivare: Studentlitteratur), publicerades på svenska under hösten 2014 av författarna vid INDEK samt Anette Hallin nu på vid MälardalensHögskola (tidigare INDEK) är nu översatt till Engelska!.

Den används på INDEK:s metodkurser för både master- och kandidatexamen och även vid andra institutioner på KTH.

Dessutom ingår boken som obligatorisk kurslitteratur i LH219V Handledning och examination av examensarbete på grund och avancerad nivå 3,0 hp (Supervision and Assessment of Degree Project Work in First and Second Cycle).

Denna kurs ges av KTH Högskolepedagogik och erbjuds till lärare verksamma inom handledning av examensarbeten.

Länk till kursen:  www.kth.se/student/kurser/kurs/LH219V

Innehållsansvarig:infomaster@itm.kth.se