Möte med vår kontaktperson

Idag träffade vi vår kontaktperson för första gången. Vi möttes på Saweni Campus vilket var ett ganska litet campus med ca 1800 elever. Dock fick inga elever vara där just nu pga corona men jag och Erika har fått tillstånd att vara där ändå. Vi kommer nog inte åka dit varje dag men det är ändå skönt att ha möjligheten att åka dit om vi vill.

Alla vi mötte var väldigt snälla och trevliga. Vi hoppas att de kommer låta alla studenter komma tillbaka till skolan så vi får träffa lite fler människor!

Hej! Mitt namn är Ellinor och jag läser mitt femte och sista år på civilingenjörsprogrammet Energi och miljö. Mastern jag läser heter Hållbar energiteknik med inriktning hållbar kraftproduktion. Under vårterminen gör jag och min kompis Erika vårt examensarbete i Fiji. Här på bloggen kommer ni få läsa om min vardag på andra sidan jorden samt information om hur man går tillväga om man vill göra ett examensarbete utomlands. Hoppas ni vill följa med på min resa!