Sista tentan

Nu har jag äntligen haft min sista tenta och är officiellt klar med alla kurser på University of Aberdeen..!! Jag har bara två nätter kvar här, det känns som den här tiden har gått så otroligt fort och jag har lärt mig väldigt mycket. Jag är tacksam att jag åkte på utbytet!

Mina sista dagar ska jag försöka umgås så mycket jag bara kan med mina fina vänner, förhoppningsvis hitta tid till att packa och städa och framför allt njuta av min sista tid! Aberdeen har blommat upp till sen vår/försommar och det är både varmt och vackert.

På fredag (fredag 13e…) flyger jag och en kompis jag lärt känna här som också är från Sverige till London. Vi kommer vara där fredag kväll och lördagen, gå på musikal och äta gott innan vi tar flyget hem tidigt på söndag!

Hej! Jag heter Elin och jag läser mitt fjärde år på KTH inom civilingenjörsprogrammet maskinteknik där jag nu läser mastern Innovationsledning och Produktutveckling. Denna vår kommer jag åka på utbyte till University of Aberdeen i Skottland. Jag kommer dela med mig av mina upplevelser om hur det är att vara student i Skottland, välkommen att följa med på min resa!