På Skolan för elektroteknik och datavetenskap finns inte några fysiska studentexpeditioner. För frågor om dina studier kontakta studentexpeditionen via webbformulären nedan. För enklare frågor, som till exempel passerkort och intyg, kan du vända dig till något av våra tre servicecenter.
Studentexpeditionen
Studentexpeditionen hjälper till med följande ärenden:
Registrering
Vill du bli omregistrerad eller fortsättningsregistrerad på någon av EECS-skolans kurser? Använd i så fall
detta formulär.
Om din examinator har bekräftat att betygen skickats till utbildningsadministrationen och/eller du har väntat mer än 3 veckor på ditt resultat i Ladok så kan du kontakta oss här.
För frågor av praktisk karaktär besök något av våra servicecenter. De finns på tre adresser, varav två på campus Valhallavägen och ett på campus i Kista.
OBS: Det är endast Servicecenter i Kista som hanterar passerkortsfrågor (för Kistastudenter). Övriga passerkortsfrågor hanteras av
KTH Entré.
Mer information om
servicecenters öppettider och adresser
.
Med anledning till Covid-19 kan tiderna ha ändrats.