Till innehåll på sidan

Problem med KTH-Res

Publicerad 2021-10-21

Ett fåtal personer har ingen profil i nya resesystemet

System/Tjänst: KTH Res

Driftsstörning: Efter övergången till nya systemet har ett fåtal personer ingen lokal profil i det nya systemet.

Status: Felanmält till leverantören

Vem påverkas: Anställda som ska logga in i KTH Res.

Hur driftstörningen påverkar dig: Man får ett felmeddelande om att det saknas en profil i systemet.

Om du har problem ska du kontakta din reseansvarig på din skola. Mailadresser till dessa finns här: intra.kth.se/anstallning/tjansteresor

Problemet kan inte lösas av GVS IT då felet är i ett externt system hos leverantören och allt sköts av era reseansvariga på er skola eller KTH Res på HR.

Innehållsansvarig:it-support@kth.se
Tillhör: KTH Intranät
Senast ändrad: 2021-10-21