Unite!4Future: dela din vision om framtidens universitet och delta i Unite!:s studentfestival

Publicerad 2023-01-24

Samla ett team studenter från Unite!-universiteten, skapa en video med din vision om framtidens universitet och tävla med andra lag för att vinna ett deltagande på Unite!:s studentfestival i Lissabon.

Unite!4Future-programmets främsta mål är att locka studenter från de nio universiteten inom Unite! med syftet att efterlysa kreativa idéer om vad som kan förväntas av framtidens universitet. Med ett tävlingsformat, i en nedifrån-och-upp-strategi, kommer Unite!4Future att möjliggöra studentdeltagande genom att presentera konkreta, originella och implementerbara idéer i ett videoformat, som ger mervärde för alla inom Unite!. Projekten är icke-akademiska, men relaterade till alla andra aspekter av universitetsstudenternas erfarenhet och det dagliga livet på campus.

Läs mer om Unite!4Future på engelska