Lunchseminarium: Studieteknik – Björn Liljeqvist ger tips och råd

Tid: Tisdag 26 november 2013 kl 12:15 - 13:00 2013-11-26T12:15:00 2013-11-26T13:00:00

Kungliga Tekniska högskolan
Akademiskt resurscentrum (ARC)

Plats: Sydöstra galleriet, KTH-biblioteket

Info:

Björn Liljeqvist, studieteknikexpert och tidigare lärare på Chalmers talar om hur du som KTH-student kan förbättra dina studievanor och därmed dina studieresultat! Björn är även VD för företaget BrainGain och författare till boken "Plugga smart". Har du varit och sett Björn tala om studieteknik? Du är välkommen ändå, eftersom detta lunchseminarium delvis kommer att ha ett annat fokus.

Vi bjuder deltagarna på en lunchsmörgås. Deltagarantalet är begränsat till 50 personer. SEMINARIET ÄR NU FULLTECKNAT. INGA FLER ANMÄLNINGAR TAS EMOT. NI SOM ANMÄLT ER TILL OCH MED 22 NOVEMBER HAR EN PLATS. NI SOM HAR ANMÄLT ER 23 NOVEMBER OCH SENARE ÄR RESERVER. Reserver får en plats om ordinarie anmäld deltagare inte dyker upp.

Seminariet kommer att livestreamas via KTH Medieproduktion. Filmströmmen kommer att finnas på ARC:s webbsida, där den också kommer att finnas tillgänglig efetr seminariet.

Administratör Lena Hurtig skapade händelsen 26 juni 2013

Lena Hurtig taggade med lunchseminarium. 26 juni 2013

Administratör Lena Hurtig ändrade rättigheterna 26 juni 2013

Kan därmed läsas av alla och ändras av lena hurtig (lhurtig@kth.se).

Lunchseminarium: Studieteknik - T– Björn Liljeqvist ger tips och råd

ARCSydöstra galleriet, KTH B-biblioteket

KTH StudievägledningBjörn Liljeqvist, studieteknikexpert och tidigare student på Chalmers talar om hur du som KTH-student kan förbättra dina studievanor och därmed dina studieresultat! Har du varit och sett Björn tala om studieteknik? Det gör inget, eftersom detta lunchseminarium kommer att ha delvis ett annat fokus.

Administratör Richard Nordberg redigerade 30 oktober 2013

Seminariet kommer att filmas och finnas tillgängligt på ARC:s webbsida.¶

Administratör Richard Nordberg redigerade 8 november 2013

Björn Liljeqvist, studieteknikexpert och tidigare studentlärare på Chalmers talar om hur du som KTH-student kan förbättra dina studievanor och därmed dina studieresultat! Björn är även VD för företaget BrainGain och författare till boken "Plugga smart". Har du varit och sett Björn tala om studieteknik? Det gör ingetu är välkommen ändå, eftersom detta lunchseminarium delvis kommer att ha delvis ett annat fokus.

Seminariet kommer att filmas och finnas tillgängligt på ARC:s webbsida.

Administratör Richard Nordberg redigerade 25 november 2013

Vi bjuder deltagarna på en lunchsmörgås. Deltagarantalet är begränsat till 50 personer och kräver föranmälan. Anmäl dig senast 25 november kl. 12. Anmälan görs här.¶ Seminariet kommer att filmas och finnas tillgängligt på ARC:s webbsida. SEMINARIET ÄR NU FULLTECKNAT. INGA FLER ANMÄLNINGAR TAS EMOT. NI SOM ANMÄLT ER TILL OCH MED 22 NOVEMBER HAR EN PLATS. NI SOM HAR ANMÄLT ER 23 NOVEMBER OCH SENARE ÄR RESERVER. Reserver får en plats om ordinarie anmäld deltagare inte dyker upp.¶

OM DU ÄR ANMÄLD MEN INTE KAN DELTA SKA DU MEDDELA DETTA VIA MAIL richard1@kth.se.¶

.