Jag har precis fått lära mej att behörigheten som heter "Studenter, lärare och assistenter på kursen får läsa" inte alls gäller alla studenter på kursen utan bara studenter som är registrerade på den aktuella kursomgången av kursen. Det var extremt förvillande!

Kan ni korrigera texterna på kurswebben så att det står  "Studenter, lärare och assistenter på kursomgången får läsa" (dvs inte "på kursen")? Eller får lärare och assar från andra kursomgångar också läsa? I så fall borde behörighetsnivån kanske heta "Studenter på kursomgången och lärare och assistenter på kursen får läsa".

Det är nämligen mycket viktigt för lärarna att förstå att studenter på tidigare kursomgångar inte får titta på sidor som har ovanstående behörighet. Särskilt viktigt är det eftersom det finns moderatorer som ber lärarna att sätta denna behörighet på sidor som innehåller viss information.