Visa version

Jämför < föregående | nästa >

Skapa omslag till examensarbete

Omslag

Alla examensarbeten ska ha ett omslag som du själv skapar via KTH:s verktyg som återfinns på länken nedan

För att kunna skapa ett omslag behöver du ha ett TRITA-nummer. Så länge du inte har ett TRITA-nummer skriv: TRITA-XXXX. När rapporten närmar sig rapportering och publicering kan du bli anmodad att ersätta det med ett tilldelat TRITA-nummer.

Skapa omslag till examensarbete.

Tänk på

När det gäller uppgifterna som ska anges i formuläret är följande alternativ de vanligaste.

Examensarbetets nivå och poäng: Examensarbete, grundnivå (15 hp)

Examen: Kandidatexamen eller Högskoleingenjörsexamen (tänk på att kandidatexamen och högskoleingejörsexamen ger variationer i ämnesområdet)

Huvud-, teknik- eller ämnesområde för din examen, Kandidatexamen: Teknik

Huvud-, teknik- eller ämnesområde för din examen, Högskoleingenjörsexamen: Datateknik eller Elektronik och datorteknik

Fyll i samtliga uppgifter vad gäller: Titel, Författare, Skola (Skolan för Informations- och kommunikationsteknik), År och TRITA-NR. Fyll inte i ISSN eller ISRN.

Feedback Nyheter