Visa version

Jämför < föregående | nästa >

Skapa omslag till examensarbete

Skapa omslag

Alla examensarbeten ska ha ett omslag som du själv skapar via KTH:s verktyg som återfinns på länken

Skapa omslag till examensarbete.

För att kunna skapa ett omslag behöver du ha ett TRITA-nummer. Detta kan du tidigast få när slutversionen av uppsatsrapporten är klar och ska lämnas in för betygssättning och publicering i DiVA. För att få ett TRITA-nummer kan du maila till studentexp@ict.kth.se.

Uppgifter som ska fyllas i

Examensarbetets nivå och poäng: Examensarbete, grundnivå (15 hp)

Examen: Kandidatexamen eller Högskoleingenjörsexamen (tänk på att kandidatexamen och högskoleingejörsexamen ger variationer i ämnesområdet)

Huvud-, teknik- eller ämnesområde för din examen, Kandidatexamen: Teknik

Huvud-, teknik- eller ämnesområde för din examen, Högskoleingenjörsexamen: Datateknik eller Elektronik och datorteknik

Fyll i samtliga uppgifter vad gäller: Titel, Författare, Skola (Skolan för Informations- och kommunikationsteknik), År och TRITA-NR. Fyll inte i ISSN eller ISRN.

Feedback Nyheter