Få gratis psykologsamtal via THS

Publicerad 2021-10-15

Återigen erbjuder THS alla studenter på KTH upp till fem gratis psykologsamtal vid tjänsten Mindler.

För att du som student ska må bra under dina studier erbjuder THS på nytt tjänsten Mindler för alla KTH-studenter fram till 31 januari 2022. Du behöver inte vara medlem hos THS för att ta del av samtalen.

Mindler logo

Det här är Mindler

Mindler erbjuder digitala videomöten med psykolog där du kan samtala och få stöd i ditt välmående. Utöver videomöten finns det en chatt tillgänglig gratis där du kan chatta med en psykolog, samt självhjälpsprogram som du kan använda dig utav för att arbeta själv med ditt mående.

Efter ditt första video-möte kan psykologen låsa upp passande självhjälpsprogram för dig, så att du kan arbeta vidare på egen hand. Fråga din psykolog om du har några frågor om programmen.