Tyck till om hybridundervisning

Publicerad 2022-04-13

KTH vill utvärdera vad studenter tycker om fysisk undervisning på campus respektive hybridundervisning. Hjälp oss genom att svara på en kort enkät med fyra frågor.

Enkäten har nu stängt – tack för din feedback!

Tack för att ni tog er tid att fylla i enkäten om hybridundervisning. Vi har fått in mycket bra feedback och värdesätter verkligen era synpunkter. Svaren kommer att bidra till den fortsatta utvecklingen av hybridundervisning på KTH.

Dina svar bidrar till den fortsatta utvecklingen av hybridundervisning på KTH och hjälper oss utveckla lokaler, ge tips till lärare om pedagogik för hybridundervisning och förbättra studenternas upplevelse i hybridklassrum. Skicka dina svar senast 2 maj genom att svara på enkäten längre ner på den här sidan.

Det här är hybridundervisning

Hybridundervisning är när läraren befinner sig i allmänhet i det fysiska rummet men har studenter som deltar både i salen och digitalt, ofta via ett webbmöte i Zoom. Studenterna på campus och studenterna som deltar digitalt kan se och höra varandra samt interagera genom vanliga samarbetsmetoder såsom chatt eller dokumentering online genom OneDrive. Arbetet med att utvärdera och utveckla hybridundervisningen görs av institutionen för lärande.

Läs mer om framtidens hybridundervisning