Skip to main content
Till KTH:s startsida

On this page, you can track the course's development over time. Once the course analysis is published, data for each course offering is displayed, including the number of registered students, course results, and planned improvements for the next session. All course syllabuses and course memos are shown on the page Archive.

The information can help prospective, current, and former students with course selection, or to follow up on their own participation. Teachers, course coordinators, examiners, program directors, and others can use the page as a resource for course development.

2025

VT 2025-60636 ( Startdatum 2025-03-17, Svenska )

Changes planned for the next course offering

Föreslagna åtgärder för förbättring: – Onlinequiz: Lägg till förklaringar till både rätt och fel svar. – Koppling till lärandemål: Uppdatera varje föreläsning för att tydligt visa vilka förväntade lärandemål (ILO:er) som behandlas. – Övningar: Minska antalet uppgifter i övningarna, eller förenkla dem. – Obligatorisk läsning: Läraren kommer att se över den obligatoriska litteraturen för att säkerställa att allt material är relevant. För varje föreläsning ska kopplingen mellan litteraturen (grundmaterialet) och tillämpningen (föreläsningen) tydliggöras. Läraren kommer även att undersöka alternativa kursböcker som kan ersätta den nuvarande boken (från 2019). – Betygssättning: Överväg att göra övningarna till ett separat moment med endast godkänt/icke godkänt som betyg.
Coordinator
Paul Hudson
Examiners
Paul Hudson
Students
124
Course memo
No course memo added
Compulsory within programme
No information inserted
Results on course
Total number
78
A
14
B
14
C
28
D
11
E
11
FX
0
F
0