Course development
On this page, you can track the course's development over time. Once the course analysis is published, data for each course offering is displayed, including the number of registered students, course results, and planned improvements for the next session. All course syllabuses and course memos are shown on the page Archive.
The information can help prospective, current, and former students with course selection, or to follow up on their own participation. Teachers, course coordinators, examiners, program directors, and others can use the page as a resource for course development.
2025
Course analysis not published
2024
HT 2024-52039 ( Startdatum 2024-10-28, Svenska )
Changes planned for the next course offering
- Viktigaste punkten är att fler lärare hjälper till att rätta tentan, detta tog alldeles för lång tid i år. Detta är förankrat med studierektor som sköter bemanningen.
- Förslag på att prova nytt upplägg på räkneövningarna: en assistent låter studenterna räkna själva och går runt och hjälper till, en räknar igenom talen framme vid tavlan, och en gör lite av varje. Med detta upplägg har studenterna möjlighet att välja det upplägg som passar dem bäst.
- Fler demonstrationer på föreläsningarna - de som ordnades var väldigt uppskattade, men inte alla föreläsningar hade demonstrationer detta år (framför allt eftersom CO var ny lärare och kursansvarig)
- Bättre förberedelse för tentan efterlystes, och efter att ha rättat tentorna för första gången i år har CO ett gäng tips på vanliga misstag som skulle kunna understrykas på föreläsningarna under kursens gång.
Coordinator
Christian OhmExaminers
Christian OhmStudents
159Course syllabus
Course syllabus SH1014 ( Autumn 2021 - )Course memo
No course memo addedCompulsory within programme
CTFYS, CLGYMResults on course
Total number
108
A
24
B
34
C
20
D
19
E
11
FX
0
F
0