Ska du välja masterprogram? Gå på Mastermässan 2023!

Publicerad 2023-03-15

Är du civilingenjörsstudent som ska välja masterprogram eller är du nyfiken på vad KTH har för masterprogram att erbjuda? I så fall är du välkommen till Mastermässan i U-huset 30 mars klockan 15-17 där du kan få tips och inspiration kring ditt masterval.

Mastermässan vänder sig till programstudenter på KTH som antingen ska välja en masterinriktning inom sitt civilingenjörsprogram eller som är intresserade av att bygga på sin kandidat- eller högskoleingenjörsutbildning. Mässan vänder sig främst mot dig som går i årskurs 2, men alla är välkomna.

På mässan kommer de flesta av KTH:s masterprogram finnas representerade. Mässan består av två delar, en del där du kan lyssna på presentationer och en del där du i mässmiljö kommer kunna träffa och prata med representanter från masterprogram.

Hitta all information som schema och mässkarta på Mastermässan 2023 .

Studieplatser i U-huset inte tillgängliga under mässan

Från klockan 12 den 30 mars kommer studieplatserna i U-huset inte vara tillgängliga på grund av mässan.

Hitta andra studieplatser på KTH Campus