Hoppa till huvudinnehållet
Till KTH:s startsida

På denna sida kan du följa hur kursen har utvecklats över tid. När kursanalysen har publicerats visas kursdata för varje kurstillfälle, inklusive examination, antal registrerade studenter, kursresultat samt planerade förändringar inför nästa kurstillfälle. Alla kursplaner och publicerade kurs-PM visas på sidan Arkiv.

Presumtiva, nuvarande, och tidigare studenter kan ta del av informationen som hjälp vid kursval, eller för att följa upp sitt eget deltagande. Lärare, kursansvariga, examinatorer, programansvariga m.fl. kan använda sidan som ett stöd vid kursutveckling.

2025

Spring 2025-60865 ( Start date 14 Jan 2025, English )

Förändringar som införs till nästa kursomgång

Consider how to merge lectures into categories. Assignment hand-in and grading only through Canvas. Change the format of assignments and introduce group work. Change the assignments to 3 larger hypothetical scientific projects. Introduce peer review on the assignments for students to practice evaluating others' work. Evaluating others' use of AI will be a part. Introduce one or two workshops for the assignments where the course coordinator will be around to answer questions and help. Have an introductory seminar where we discuss the aim of the course and activate the students to think about the content and what they need to learn.
Kursansvarig
Tobias Benselfelt
Examinator
Minna Hakkarainen
Studenter
2
Obligatorisk inom program
Ingen information tillagd
Resultat på kurs
Totalt antal
2
P
2
F
0

Spring 2025-61175 ( Start date 14 Jan 2025, English )

Förändringar som införs till nästa kursomgång

Consider how to merge lectures into categories. Assignment hand-in and grading only through Canvas. Change the format of assignments and introduce group work. Change the assignments to 3 larger hypothetical scientific projects. Introduce peer review on the assignments for students to practice evaluating others' work. Evaluating others' use of AI will be a part. Introduce one or two workshops for the assignments where the course coordinator will be around to answer questions and help. Have an introductory seminar where we discuss the aim of the course and activate the students to think about the content and what they need to learn.
Kursansvarig
Tobias Benselfelt
Examinator
Minna Hakkarainen
Studenter
28
Obligatorisk inom program
Ingen information tillagd
Resultat på kurs
Totalt antal
21
P
21
F
0