Kursens utveckling
På denna sida kan du följa hur kursen har utvecklats över tid. När kursanalysen har publicerats visas kursdata för varje kurstillfälle, inklusive examination, antal registrerade studenter, kursresultat samt planerade förändringar inför nästa kurstillfälle. Alla kursplaner och publicerade kurs-PM visas på sidan Arkiv.
Presumtiva, nuvarande, och tidigare studenter kan ta del av informationen som hjälp vid kursval, eller för att följa upp sitt eget deltagande. Lärare, kursansvariga, examinatorer, programansvariga m.fl. kan använda sidan som ett stöd vid kursutveckling.
2022
TIVNM ( Start date 29 Aug 2022, English )
Förändringar som införs till nästa kursomgång
Ingen information tillagd
Kursansvarig
Gerald Quentin Maguire JrExaminator
Gerald Quentin Maguire JrStudenter
96Kursplan
Kursplan II2202 ( VT 2019 - )Kurs-PM
Kurs-PM II2202 HT 2022-50363Obligatorisk inom program
TIVNMKursanalys
Kursanalys II2202: 2023-03-09Förändringar som har införts till den här kursomgången
Ingen information tillagdExaminationsgrad
69.8%
Autumn 2022-1 ( Start date 29 Aug 2022, English )
Förändringar som införs till nästa kursomgång
Ingen information tillagd
Kursansvarig
Gerald Quentin Maguire JrExaminator
Gerald Quentin Maguire JrStudenter
110Kursplan
Kursplan II2202 ( VT 2019 - )Kurs-PM
Kurs-PM II2202 HT 2022-50454Obligatorisk inom program
TEBSM, TSEDM, TCOMMKursanalys
Kursanalys II2202: 2023-03-09Förändringar som har införts till den här kursomgången
Ingen information tillagdExaminationsgrad
84.5%
2021
TIVNM ( Start date 30/08/2021, English )
Förändringar som införs till nästa kursomgång
Ingen information tillagd
Kursansvarig
Gerald Quentin Maguire JrExaminator
Gerald Quentin Maguire JrStudenter
110Kursplan
Kursplan II2202 ( VT 2019 - )Kurs-PM
Kurs-PM II2202 HT 2021-50973Obligatorisk inom program
TIVNMKursanalys
Kursanalys II2202: 2022-03-23Förändringar som har införts till den här kursomgången
Ingen information tillagdExaminationsgrad
95.5%
Autumn 2021-1 ( Start date 30/08/2021, English )
Förändringar som införs till nästa kursomgång
Ingen information tillagd
Kursansvarig
Gerald Quentin Maguire JrExaminator
Gerald Quentin Maguire JrStudenter
97Kursplan
Kursplan II2202 ( VT 2019 - )Kurs-PM
Kurs-PM II2202 HT 2021-51328Obligatorisk inom program
TEBSM, TCOMM, TSEDMKursanalys
Kursanalys II2202: 2022-03-23Förändringar som har införts till den här kursomgången
Ingen information tillagdExaminationsgrad
91.8%
2020
Autumn 2020-1 ( Start date 24/08/2020, English )
Förändringar som införs till nästa kursomgång
Ingen information tillagd
Kursansvarig
Anders VästbergExaminator
Gerald Quentin Maguire JrStudenter
101Kursplan
Kursplan II2202 ( VT 2019 - )Kurs-PM
Inget kurs-PM tillagtObligatorisk inom program
TSEDM, TEBSM, TCOMMKursanalys
Kursanalys II2202: 2021-05-24Förändringar som har införts till den här kursomgången
A major effort before the course started in September 2020 was to bring videos into compliance with the new law regarding accessibility. Of the more than 12 hours of videos, 89% have captions and transcripts . A number of new modules were added to the course: “Advising sessions and Zoom information” – to deal with the transition to on-line - “Software that may be useful” - “Common feedback” - “Avoid looking stupid” - “Good examples” - “Web of ScienceTM Group - Clarivate Analytics” - “Parallel courses - for Teachers to be aware of” – just for the teachers in the courseKursdata har registrerats manuellt
Examinationsgrad
95%*
TIVNM ( Start date 24/08/2020, English )
Förändringar som införs till nästa kursomgång
Ingen information tillagd
Kursansvarig
Anders VästbergExaminator
Gerald Quentin Maguire JrStudenter
154Kursanalys
Kursanalys II2202: 2021-05-24Förändringar som har införts till den här kursomgången
A major effort before the course started in September 2020 was to bring videos into compliance with the new law regarding accessibility. Of the more than 12 hours of videos, 89% have captions and transcripts . A number of new modules were added to the course: “Advising sessions and Zoom information” – to deal with the transition to on-line - “Software that may be useful” - “Common feedback” - “Avoid looking stupid” - “Good examples” - “Web of ScienceTM Group - Clarivate Analytics” - “Parallel courses - for Teachers to be aware of” – just for the teachers in the courseExaminationsgrad
95.5%