Course development
On this page, you can track the course's development over time. Once the course analysis is published, data for each course offering is displayed, including the number of registered students, course results, and planned improvements for the next session. All course syllabuses and course memos are shown on the page Archive.
The information can help prospective, current, and former students with course selection, or to follow up on their own participation. Teachers, course coordinators, examiners, program directors, and others can use the page as a resource for course development.
2022
TIIPS ( Startdatum 2022-08-29, Svenska )
Changes planned for the next course offering
No information inserted
Coordinator
Gabriel MontgomeryExaminers
Gabriel MontgomeryStudents
12Course syllabus
Course syllabus ML1616 ( Autumn 2022 - )Course memo
Course memo ML1616 Autumn 2022-50164Compulsory within programme
TIIPSCourse analysis
Course analysis ML1616: 24 Oct 2022Changes introduced for this course offering
Årets test med att ta bort en större sluttentamen och ersätta den med löpande kontrollskrivningar föll bra ut. Så det kommer vi fortsätta med och utveckla vidare. Från studenterna kom det önskemål om att införa pulsmöten löpande under arbetet med caset. Detta kommer införas.Examination grade
0%
2021
TIIPS ( Startdatum 2021-08-30, Svenska )
Changes planned for the next course offering
No information inserted
Coordinator
Gabriel MontgomeryExaminers
Gabriel MontgomeryStudents
38Course syllabus
Course syllabus ML1616 ( Autumn 2019 - Spring 2022 )Course memo
Course memo ML1616 Autumn 2021-50129Compulsory within programme
TIIPSCourse analysis
Course analysis ML1616: 13 Jan 2022Changes introduced for this course offering
Den viktigaste förändringen var att kursen gavs som hybridundervisning med möjlighet för studenter att delta på plats under föreläsningarna eller via Zoom. Kursens case har omarbetats för att bättre passa HING-studenter med mer fokus på praktiska aktiviteter de kan komma i kontakt med i början av sitt yrkesliv.Examination grade
39.5%