Course development
SF1627 Mathematics for Economists 9.0 credits
On this page, you can track the course's development over time. Once the course analysis is published, data for each course offering is displayed, including the number of registered students, course results, and planned improvements for the next session. All course syllabuses and course memos are shown on the page Archive.
The information can help prospective, current, and former students with course selection, or to follow up on their own participation. Teachers, course coordinators, examiners, program directors, and others can use the page as a resource for course development.
2025
HT 2025-50048 ( Startdatum 2025-08-25, Svenska )
Changes planned for the next course offering
Vi ska gå tillbaka till Lappskrivningar i Sal.
Höj nivån från början, annars de duktiga tappar intresse, och de svaga kommer ändå inte hinna i kapp.
Differentierad övnningar, baserad på nivå. Ha en grupp som gör svårare övningar, och meddela studenterna vilken grupp det är.
Bör ses över kursinnehåll. Skriv ett kompendium som ger de det mest grundläggande materialet.
Boken är för rörigt och har mycket material. Ta bort vissa delar ur kursen, exvis svåra uppgifter med implicit derivering. Mer fokus på tillämpningar.
Coordinator
Henrik Shah GholianExaminers
Henrik Shah GholianStudents
87Course syllabus
Course syllabus SF1627 ( Autumn 2019 - )Course memo
No course memo addedCompulsory within programme
TFAFK, TFOFKResults on course
Total number
52
A
1
B
1
C
4
D
15
E
31
FX
0
F
0