Kursens utveckling
SG2211 Fordonsaerodynamik 6,0 hp
På denna sida kan du följa hur kursen har utvecklats över tid. När kursanalysen har publicerats visas kursdata för varje kurstillfälle, inklusive examination, antal registrerade studenter, kursresultat samt planerade förändringar inför nästa kurstillfälle. Alla kursplaner och publicerade kurs-PM visas på sidan Arkiv.
Presumtiva, nuvarande, och tidigare studenter kan ta del av informationen som hjälp vid kursval, eller för att följa upp sitt eget deltagande. Lärare, kursansvariga, examinatorer, programansvariga m.fl. kan använda sidan som ett stöd vid kursutveckling.
2025
Spring 2025-61437 ( Start date 17 Mar 2025, English )
Förändringar som införs till nästa kursomgång
For the upcoming course, we will introduce more practical exercises to enhance hands-on learning. We will improve the connections between lab sessions and regular lectures. Additionally, more examples of previous exams will be provided to better prepare students. Projects themes will be improved, and course information and learning objectives will be better clarified at the beginning of the course.
Kursansvarig
Alessandro TalamelliExaminator
Jens FranssonStudenter
62Kursplan
Kursplan SG2211 ( VT 2025 - )Kurs-PM
Inget kurs-PM tillagtObligatorisk inom program
Ingen information tillagdResultat på kurs
Totalt antal
0
A
0
B
0
C
0
D
0
E
0
FX
0
F
0
2024
Kursanalys ej publicerad
2023
Kursanalys ej publicerad
2022
Kursanalys ej publicerad
2021
Kursanalys ej publicerad
2020
Spring 2020-1 ( Start date 16/03/2020, English )
Förändringar som införs till nästa kursomgång
Ingen information tillagd
Kursansvarig
Alessandro TalamelliExaminator
Jens FranssonStudenter
30Kurs-PM
Kurs-PM SG2211 VT 2020-60037Obligatorisk inom program
Ingen information tillagdKursanalys
Kursanalys SG2211: 2020-06-23Förändringar som har införts till den här kursomgången
Lecture notes have been improved. New subjects for projects. A set of videos of the laboratory work have been performed to offer the students the possibility to perform it on-lineExaminationsgrad
0%