Har du en idé du vill förverkliga?

Publicerad 2023-04-27

Nu kan du som student på KTH söka ekonomiskt stöd från universitetsnätverket Unite! för en innovativ idé du skulle vilja förverkliga.

Unite!:s såddfiansiering (Seed Fund) ger ekonomiskt stöd till innovativa, samskapande och samarbetande idéer från studenter inom hela Unite!-alliansen.

Såddfinansieringen ska stötta utveckling av attraktiva och mångsidiga aktiviteter och projekt, och samarbeten kring gemensamma, ambitiösa och innovativa idéer inom alliansen. För att ansöka om finansiering behöver du samarbeta med minst en student eller studentorganisation från ett annat Unite!-universitet. Stödet betalas ut till din skola, som i sin tur fördelar stödet till projektet.

Du kan hitta mer information om finansieringen och ansöker via Metacampus, Unite!s digitala plattform. Sista ansökningsdag är den 15 maj 2023.

Seed Fund Initiative

Har du frågor kan du kontakta Mirko Varano på varano@kth.se  eller Poonam Mehra på poonam@kth.se .