Hoppa till huvudinnehållet
Till KTH:s startsida

På denna sida kan du följa hur kursen har utvecklats över tid. När kursanalysen har publicerats visas kursdata för varje kurstillfälle, inklusive examination, antal registrerade studenter, kursresultat samt planerade förändringar inför nästa kurstillfälle. Alla kursplaner och publicerade kurs-PM visas på sidan Arkiv.

Presumtiva, nuvarande, och tidigare studenter kan ta del av informationen som hjälp vid kursval, eller för att följa upp sitt eget deltagande. Lärare, kursansvariga, examinatorer, programansvariga m.fl. kan använda sidan som ett stöd vid kursutveckling.

2025

Doktorand 2025-60978 ( Start date 14 Jan 2025, English )

Förändringar som införs till nästa kursomgång

Ingen information tillagd
Kursansvarig
Daniel Bosk
Examinator
Douglas Wikström
Studenter
1
Kurs-PM
Inget kurs-PM tillagt
Obligatorisk inom program
Ingen information tillagd
Resultat på kurs
Totalt antal
0
A
0
B
0
C
0
D
0
E
0
FX
0
F
0

tilkry25 2025-61703 ( Start date 14 Jan 2025, English )

Förändringar som införs till nästa kursomgång

INL1Quiz will be split (the existing quiz) into parts fitting each lecture. I have already prepared for this when developing the quiz this year. Then they'll take the quiz for a lecture before the lecture, attend the lecture or read the texts (or both), then complement the quiz to 100%. This suggestion was received well in the survey's free-text answers. Continue the work on the focus on protocol design. I will use the last lecture to go through previous INL1Written problems in detail: good and bad solutions and connect the different parts of solutions back to the different parts of the course. This should help the students see the relevance of the different parts of the course. This year many didn't realize the need for a block mode for AES in the INL1Written scenario. Summarizing the course and the relationship and relevance between all parts might help with that in the future. The change of INL1Quiz to be per lecture and the summary of old INL1Written solutions can be used to sync up all the lectures in the course so that what is expected to be covered and what is covered better overlap. (To address the problem of some parts of INL1Quiz not being covered in the lectures.)
Kursansvarig
Daniel Bosk
Examinator
Douglas Wikström
Studenter
77
Kurs-PM
Inget kurs-PM tillagt
Obligatorisk inom program
TCYSM
Resultat på kurs
Totalt antal
55
A
15
B
5
C
1
D
1
E
33
FX
0
F
0