Hoppa till huvudinnehållet
Till KTH:s startsida

På denna sida kan du följa hur kursen har utvecklats över tid. När kursanalysen har publicerats visas kursdata för varje kurstillfälle, inklusive examination, antal registrerade studenter, kursresultat samt planerade förändringar inför nästa kurstillfälle. Alla kursplaner och publicerade kurs-PM visas på sidan Arkiv.

Presumtiva, nuvarande, och tidigare studenter kan ta del av informationen som hjälp vid kursval, eller för att följa upp sitt eget deltagande. Lärare, kursansvariga, examinatorer, programansvariga m.fl. kan använda sidan som ett stöd vid kursutveckling.

2020

Autumn 2020-1 ( Start date 24/08/2020, English )

Förändringar som införs till nästa kursomgång

Ingen information tillagd
Kursansvarig
Sandra Pauletto
Examinator
Leif Dahlberg, Sandra Pauletto
Studenter
26
Kurs-PM
Inget kurs-PM tillagt
Obligatorisk inom program
TMMTM
Förändringar som har införts till den här kursomgången
All assignment briefs are published at the beginning of the course. Lab tasks have been revised to include additional optional tasks using additional software and technology. Peer feedback is now a stronger element of the group supervisions and the final projects ́ presentation. Peer feedback has been implemented for the Essay assignment. Good communication within student teams is further discussed during supervisions.

Kursdata har registrerats manuellt

Examinationsgrad
96%*

2019

mep19 ( Start date 26/08/2019, English )

Förändringar som införs till nästa kursomgång

Ingen information tillagd
Kursansvarig
Sandra Pauletto
Examinator
Sandra Pauletto
Studenter
31
Kurs-PM
Inget kurs-PM tillagt
Obligatorisk inom program
TMMTM
Förändringar som har införts till den här kursomgången
The canvas site has been completely restructured making use of the modules ́ objects in canvas. Laboratory tasks have been revised to include additional optionality. Peer feedback is now a stronger element of the group supervisions and the final projects ́ presentation. The number of one-hour sessions have reduced according to what is possible within the restrictions of a timetable that needs to cater for two different cohorts of students. A guest session has been added to cover additional aspects of interactivity. Assignments briefs are published as early as possible, months in advance of the deadline, together with the possibility of viewing finished works by previous undergraduate students.

Kursdata har registrerats manuellt

Examinationsgrad
90%*