Hoppa till huvudinnehållet

På denna sida publicerar kursansvarig eller examinator kursanalyser med kursdata för en kursomgång. När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan. Alla kursplaner och publicerade kurs-PM visas på sidan Arkiv.

Presumtiva, nuvarande, och tidigare studenter kan ta del av informationen som hjälp vid kursval, eller för att följa upp sitt eget deltagande. Lärare, kursansvariga, examinatorer m.fl. kan använda sidan som ett stöd vid kursutveckling.

2024

När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.

2023

Kursplan FLH3000 ( HT 2020 - )

Inget kurs-PM tillagt

Kursanalys: 2024-03-04

Kursansvarig Examinator Studenter Examination Resultat Förändringar som har införts till den här kursomgången

Elizabeth Keller

Ernest Ampadu

34

INL1 (3.0) P, F

88.2 %

Kursdata har registrerats manuellt

Ytterligare data om kursanalysen

Kursanalysen gäller för följande kursomgångar

Obligatorisk inom program

Ingen information tillagd

Publicerad första gången

2024-03-04

Senaste ändrad

ej ändrad efter publicering

Kursplan FLH3000 ( HT 2020 - )

Kurs-PM FLH3000 Spring 2023-60522-60525

Kursanalys: 2023-06-04

Kursansvarig Examinator Studenter Examination Resultat Förändringar som har införts till den här kursomgången

Elizabeth Keller

Ernest Ampadu

37

INL1 (3.0) P, F

87 % *

Kursdata har registrerats manuellt

Ytterligare data om kursanalysen

Kursanalysen gäller för följande kursomgångar

Obligatorisk inom program

Ingen information tillagd

Publicerad första gången

2024-03-04

Senaste ändrad

ej ändrad efter publicering

2022

Kursplan FLH3000 ( HT 2020 - )

Kurs-PM FLH3000 Spring 2022-60404-60405

Kursanalys: 2022-07-13

Kursansvarig Examinator Studenter Examination Resultat Förändringar som har införts till den här kursomgången

Elizabeth Keller

Ernest Ampadu

39

INL1 (3.0) P, F

97 % *

Course analysis is written at the end of the semester for both periods.

Kursdata har registrerats manuellt

Ytterligare data om kursanalysen

Kursanalysen gäller för följande kursomgångar

Obligatorisk inom program

Ingen information tillagd

Publicerad första gången

2022-07-13

Senaste ändrad

ej ändrad efter publicering

Kursplan FLH3000 ( HT 2020 - )

Kurs-PM FLH3000 Spring 2022-60404-60405

Kursanalys: 2022-07-13

Kursansvarig Examinator Studenter Examination Resultat Förändringar som har införts till den här kursomgången

Elizabeth Keller

Ernest Ampadu

34 *

INL1 (3.0) P, F

79 % *

Please see attached document for details.

Kursdata har registrerats manuellt

Ytterligare data om kursanalysen

Kursanalysen gäller för följande kursomgångar

Obligatorisk inom program

Ingen information tillagd

Publicerad första gången

2022-07-13

Senaste ändrad

ej ändrad efter publicering

2021

Kursplan FLH3000 ( HT 2020 - )

Kurs-PM FLH3000 Autumn 2021-50800

Kursanalys: 2022-01-10

Kursansvarig Examinator Studenter Examination Resultat Förändringar som har införts till den här kursomgången

Elizabeth Keller

Ernest Ampadu

34

INL1 (3.0) P, F

88.2 %

Teaching practicum was introduced in period 2. Description of the activity needs to be refined according to students' feedback. A blended synchronous meeting was introduced in the final meeting. Some technology issues need to be addressed to provide a better learner experience.

Kursdata har registrerats manuellt

Ytterligare data om kursanalysen

Kursanalysen gäller för följande kursomgångar

Obligatorisk inom program

Ingen information tillagd

Publicerad första gången

2022-01-10

Senaste ändrad

2022-01-10

Kommentar till gjorda ändringar

Although the plan was to continue with a mixture of F2F and online meetings, we decided to run period 3 fully online to follow recent recommendations concerning the spread of the Covid virus.

Kursplan FLH3000 ( HT 2020 - )

Inget kurs-PM tillagt

Kursanalys: 2022-01-10

Kursansvarig Examinator Studenter Examination Resultat Förändringar som har införts till den här kursomgången

Elizabeth Keller

Ernest Ampadu

38 *

INL1 (3.0) P, F

95 % *

Meeting 3 feedback and supervision session was revised and Ernest took over Niclas' discussions. Canvas was revised over the summer to address some of the suggestions from LEQ in the previous course.

Kursdata har registrerats manuellt

Ytterligare data om kursanalysen

Kursanalysen gäller för följande kursomgångar

Obligatorisk inom program

Ingen information tillagd

Publicerad första gången

2022-01-10

Senaste ändrad

ej ändrad efter publicering

Kursplan FLH3000 ( HT 2020 - )

Kurs-PM FLH3000 Spring 2021-60534-60532

Kursanalys: 2021-06-18

Kursansvarig Examinator Studenter Examination Resultat Förändringar som har införts till den här kursomgången

Elizabeth Keller

Kristina Edström

41

INL1 (3.0) P, F

35 % *

The course welcomed a new colleague (Ernest Ampadu), who will more involved in the development of the course from now on. This has been a great addition to the existing team. The main change in this period was the supervision element of the course that was led by Ernest.

Kursdata har registrerats manuellt

Ytterligare data om kursanalysen

Kursanalysen gäller för följande kursomgångar

Obligatorisk inom program

Ingen information tillagd

Publicerad första gången

2021-06-18

Senaste ändrad

ej ändrad efter publicering

Kursplan FLH3000 ( HT 2020 - )

Kurs-PM FLH3000 Spring 2021-60534-60532

Kursanalys: 2021-12-06

Kursansvarig Examinator Studenter Examination Resultat Förändringar som har införts till den här kursomgången

Elizabeth Keller

Ernest Ampadu

40

INL1 (3.0) P, F

97.5 % *

The blended synchronous teaching format has been tested for the last meeting of the course. Many students were more interested in meeting online than in person.

Kursdata har registrerats manuellt

Ytterligare data om kursanalysen

Kursanalysen gäller för följande kursomgångar

Obligatorisk inom program

Ingen information tillagd

Publicerad första gången

2021-12-06

Senaste ändrad

ej ändrad efter publicering

2020

När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.

2019

När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.

Scroll to top