Hoppa till huvudinnehållet

På denna sida publicerar kursansvarig eller examinator kursanalyser med kursdata för en kursomgång. När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan. Alla kursplaner och publicerade kurs-PM visas på sidan Arkiv.

Presumtiva, nuvarande, och tidigare studenter kan ta del av informationen som hjälp vid kursval, eller för att följa upp sitt eget deltagande. Lärare, kursansvariga, examinatorer m.fl. kan använda sidan som ett stöd vid kursutveckling.

2023

När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.

2022

Kursplan LS140N ( HT 2019 - )

Kurs-PM LS140N Spring 2022-1

Kursanalys: 2022-07-05

Kursansvarig Examinator Studenter Examination Resultat Förändringar som har införts till den här kursomgången

Karin Borell

Karin Borell, Mateusz Moszkowicz, Anna Kers Hagberg, Helena Karlsson, Viktor Englund

44

KONA (1.5) P, F

LEXA (6.0) P, F

61.4 %

Kursdata har registrerats manuellt

Ytterligare data om kursanalysen

Kursanalysen gäller för följande kursomgångar

Obligatorisk inom program

Ingen information tillagd

Publicerad första gången

2022-07-05T14:54:36.101Z

Senaste ändrad

ej ändrad efter publicering

2021

Kursplan LS140N ( HT 2019 - )

Inget kurs-PM tillagt

Kursanalys: 2022-01-14

Kursansvarig Examinator Studenter Examination Resultat Förändringar som har införts till den här kursomgången

Karin Borell

Karin Borell, Charlotte Hurdelbrink, Mateusz Moszkowicz, Anna Kers Hagberg, Helena Karlsson, Viktor Englund

32

KONA (1.5) P, F

LEXA (6.0) P, F

56.3 %

Kursdata har registrerats manuellt

Ytterligare data om kursanalysen

Kursanalysen gäller för följande kursomgångar

Obligatorisk inom program

Ingen information tillagd

Publicerad första gången

2022-01-14T08:02:05.590Z

Senaste ändrad

ej ändrad efter publicering

2020

När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.

2019

När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.

2018

När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.

Scroll to top