Kursens utveckling
ME2096 Innovationsprojekt inom IKT 6,0 hp
På denna sida kan du följa hur kursen har utvecklats över tid. När kursanalysen har publicerats visas kursdata för varje kurstillfälle, inklusive examination, antal registrerade studenter, kursresultat samt planerade förändringar inför nästa kurstillfälle. Alla kursplaner och publicerade kurs-PM visas på sidan Arkiv.
Presumtiva, nuvarande, och tidigare studenter kan ta del av informationen som hjälp vid kursval, eller för att följa upp sitt eget deltagande. Lärare, kursansvariga, examinatorer, programansvariga m.fl. kan använda sidan som ett stöd vid kursutveckling.
2025
Kursanalys ej publicerad
2024
Autumn 2024-50798 ( Start date 26 Aug 2024, English )
Förändringar som införs till nästa kursomgång
Ingen information tillagd
Kursansvarig
Johan NordensvärdExaminator
Johan NordensvärdStudenter
61Kursplan
Kursplan ME2096 ( HT 2019 - )Kurs-PM
Kurs-PM ME2096 HT 2024-50798Obligatorisk inom program
TIVNMKursanalys
Kursanalys ME2096: 2024-12-04Förändringar som har införts till den här kursomgången
In redesigning the course, we have placed a stronger emphasis on marketing and innovation, positioning them as the core pillars of the curriculum. This strategic shift reflects the evolving demands of the field and ensures that our course equips students with the skills and knowledge most relevant to course goals. To support this transformation, we have introduced new literature that aligns closely with the updated focus areas. These materials were carefully selected to provide fresh perspectives, foster deeper understanding, and enhance the overall learning experience. We have also undertaken a comprehensive review and revision of all lectures and workshops. Each session has been thoughtfully redesigned to ensure it integrates seamlessly with the new course direction, offering a cohesive and engaging learning journey for students. Moreover, we have fine-tuned the overarching course content and updated the course PM. This refinement process ensures that all components of the course are aligned, consistent, and conducive to achieving the intended learning outcomes.Examinationsgrad
91.8%