Njuter av sista solen

Nu när höstens mörker kryper sig närmare och närmare, samtidigt som antalet soldagar blir färre och färre, är det viktigt att försöka vara ute så mycket som möjligt!

Igår hade vi strålande sol hela eftermiddagen och nära 20 grader varmt! Detta utnyttjade jag och mina vänner genom att ta en välförtjänt paus från våra studier och ta en trevlig fika i Bakklandet (motsvarande Gamla Stan). Eftersom att vi alla är upptagna med både studier och voluntärarbete i UKA, som jag kommer skriva om inom kort ;), är det viktigt att ta vara på de stunder man kan umgås och få lite kvalitetstid!

Ha en trevlig tisdag!

Kaffe och gott sällskap på uteservering.
Hej! Jag heter Alexander och kommer blogga om mina utbytesstudier i Trondheim. Häng med på mina resor!

2 reaktioner till “Njuter av sista solen”

1. Ser otroligt mysigt ut! Vi har det också relativt varmt i Stockholm just nu, men inte riktigt så varmt! Kul att se Viktor också, hälsa honom från mig!

2. Jösses vad gottigt ni ser ut att ha det! Heter espresso ”espresso” på norska också? Annars får du lära mig vad de kallar det i vårt västra grannland när du kommer hem. Då kanske vi också kan ta en kaffe i vårsolen så får du berätta mer om dina äventyr!

Kommentarer är stängda.