Till KTH:s startsida

Sökes: Workshopledare

Publicerad 2024-09-06

Är du passionerad kring ett ämne och vill dela med dig av din kunskap? Vi söker studenter som vill hålla i workshoppar om en mängd olika ämnen! Du får dessutom betalt.

Illustration med ett huvud och kreativa idéer

Detta är en fantastisk möjlighet att visa upp din expertis, få ledarskapserfarenhet och inspirera dina medstudenter.

Detaljer:

• Ämnena kan vara akademiska, kreativa eller färdighetsbaserade – allt du brinner för!
  • Öppet för alla studenter.

Var? Newton i KTH Biblioteket, Osquars backe 31.

Hur länge? 45-60 minuter

Fika? Ja, vi bjuder på veganskt fika!

Lön? Ja, max 1500 kr.

Du väljer själv temat för workshoppen. Det kan vara vad som helst – något från din utbildning, en hobby eller något helt annat! Du kan arrangera själv, eller med en kompis/studiekamrat.

Välkommen med din ansökan till biblioteket@kth.se  med en kort beskrivning av workshoppen, ditt namn och kontaktinformation. Observera att du ska vara student på KTH men inte ha några andra avlönade uppdrag på KTH.

Engagera dig, dela din kunskap och gör skillnad!