Skip to main content
Till KTH:s startsida

On this page, you can track the course's development over time. Once the course analysis is published, data for each course offering is displayed, including the number of registered students, course results, and planned improvements for the next session. All course syllabuses and course memos are shown on the page Archive.

The information can help prospective, current, and former students with course selection, or to follow up on their own participation. Teachers, course coordinators, examiners, program directors, and others can use the page as a resource for course development.

2025

Course analysis not published

2024

VT 2024-60123 ( Startdatum 2024-01-16, Svenska )

Changes planned for the next course offering

No information inserted
Coordinator
Viggo Kann
Examiners
Viggo Kann
Students
7
Compulsory within programme
No information inserted
Changes introduced for this course offering
Hur generativ AI påverkar examinationen togs upp vid träff 1.
Examination grade
42.9%

2023

VT 2023-60544 ( Startdatum 2023-01-17, Svenska )

Changes planned for the next course offering

No information inserted
Coordinator
Viggo Kann
Examiners
Viggo Kann
Students
5
Compulsory within programme
No information inserted
Changes introduced for this course offering
Kursen har varit vilande sedan 2019 i väntan på att den obligatoriska webbutbildningen för examinatorer på KTH skulle införas. Webbutbildningen utformades av Viggo Kann med utgångspunkt från dom webbmoduler som tidigare ingick i LH221V och är nu ett behörighetskrav för LH221V. Det material som inte flyttades till webbutbildningen (pedagogiska aspekter på examination) gicks igenom vid träff 1, tillsammans med diskussionen av examinatorsdilemman som tidigare var vid den enda fysiska träffen på LH221V. Ett individuellt fördjupningsarbete inom något delområde av examination har lagts till i kursen och presenteras muntligt vid träff 2 och även skriftligt. Kursen avslutas med en individuell skriftlig reflektion om examinatorsrollen och kvalitet i examinationen.
Examination grade
40%