Så identifierar du din talang - Talant Eye

Sara Nyberg taggade med lunchseminarium, vt 2013 och ARC. 9 januari 2013

Administratör Sara Nyberg redigerade 15 januari 2013

Innehåll

Om ett par år du ingenjör. Det innebär att du har en massa öppna dörrar framför dig! Men bakom vilka dörrar döljer sig de möjligheter som passar dig? Och visst vore det skönt att hitta dit innan du står på stadshustrappan och skakar hand med rektor!Under lunchseminariet får du konkreta tips av företaget Talent Eye på hur du kan gå tillväga för att identifiera din talang och i vilken miljö du både presterar på topp och har roligt. Med dig hem kommer du också att kunna ta ett par konkreta verktyg för hur du hittar de där jobben som matchar dig.

Målgrupp: StudenterFöredragshållare: Talent Eye, länk: https://www.poolia.se/arbetsgivare/talenteye/Antal platser: 20Språk: Svenska

Ingen föranmälan behövs.

Administratör Sara Nyberg ändrade rättigheterna 1 februari 2013

Kan därmed läsas av alla och ändras av sara nyberg (sarany@kth.se).