Visa version

Jämför < föregående | nästa >

Kontakta utbildningsenheten

Studentexpeditionen

Till studentexpeditionen kan du vända dig när du har allmänna frågor som rör kursregistrering, omregistrering på kurs, resultatrapportering, omprövning av betyg eller annat.

Observera att studentexpeditionen på Skolan för informations- och kommunikationsteknik inte har någon fysisk mottagning utan nås via e-post.

E-post: studentexp@ict.kth.se.

Studievägledning

Elisabeth Lundvall är studievägledare för studenter på samtliga program på grundnivå vid Skolan för informations- och kommunikationsteknik. Till Elisabeth kan du vända dig om du har frågor om bland annat studieplanering, kursval, studievanor och studieteknik eller återupptag av studier efter studieuppehåll.

Du kan kontakta Elisabeth via e-post eller genom drop in i mottagningsrummet på plan tre.

E-post: svl@ict.kth.se

Drop-in: Drop-in tider

Tentamenssamordnare

Hit kan du skriva om du inte lyckas anmäla dig till tentamen via Daisy innan sista anmälningsdatum – till exempel om du har en äldre kurskod eller redan har ett betyg på den aktuella tentamen.

E-post: tentaservice@ict.kth.se

Programhandläggare

Sandra Hjert är programhandläggare för programmen på grundnivå och har hand om frågor om tillgodoräknanden, hjälp med förhandsgranskning inför examen samt examensgranskning.

E-post: sandrahj@kth.se