Höstlov i Sverige!

Halloj!

Så för inte så länge sedan var jag på höstlov här i Sverige. För mig innebar det att jag träffade i snitt en kompis om dagen, samtidigt som jag gick på familjemiddagar nästan varje dag.

Bland annat var jag ute på en härlig höstpromenad med min kompis Viktor ute på Djurgården. Även fast det var väldigt blåsigt just den dagen så bjöd vädret på sol och klar blå himmel.

Det känns härligt att få andas in frisk krispig höstluft och njuta av naturen igen <3

Vi ses!

Hejsan! Jag heter Emil och är masterstudent på Medicinsk Bioteknologi. Just nu läser jag mitt femte år på Universitat Politècnica de València (UPV) via KTH:s utbytesprogram. Följ med mig i mitt bloggande där jag berättar om hur det är att leva och studera i Spanien! ¡Hasta luego!