Juni är studentfestivalens månad

Texten "Unite! student fest Lisbon '23" med ett par ansikten och händer i bakgrunden
Publicerad 2023-06-26

När sommaren är här och solen värmer, är Unite!:s Studentfestivalen är precis runt hörnet. De senaste nyheterna om evenemanget kan du ta del av genom att följa festivalen på Unite!:s Instagramkonto.

Lissabon är värd för Unit:se! studentfestival som genomför under parollen "Connecting Uniters' Community". Mer än 200 studenter från alliansens nio partneruniversitet deltar i ett evenemang utformat med studenter, av studenter och för studenter.

I festivalprogrammet kombineras roliga, interkulturella och samskapande aktiviteter för att öka engagemanget inom Unite!:s studentgemenskap. Syftet är att aktiviteterna ska maximera utbytet av festivaldagarna, där mångfald, inkludering och nöje är huvudingrediensarna.

All information om evenemanget hittar du på Unite!:s webbplats  (på engelska).