Sjunde Unite!-dialogen inriktad på samarbete

A folded paper airplane
Publicerad 2023-03-16

Mer än 300 personer – akademisk personal, administrativ personal och studenter – samlades på Grenobles universitet för den första dialogen under andra fasen av Unite!

Den 7:e Unite!-dialogen med inriktningen "Stärkt samarbete inom Unite!" avslutades torsdagen den 2 mars. Den inleddes den 28 februari med den sedvanliga plenarsessionen, under värdskap av Franz Bruckert, Grenoble INP – UGA Key Liaison Officer och flera franska gäster, såsom Pierre Benech, ordförande för Grenoble INP – UGA, Yassine Lakhnech, rektor för Université Grenoble Alpes , Jacques Comby, projektledare för europeiska universitet och internationellt samarbete vid det franska ministeriet för högre utbildning, forskning och innovation (MESRI) samt Christophe Ferrari, rektor för Grenoble Alpes Métropole.

Läs hela artikeln på engelska på Unite!:s webbplats