Hoppa till huvudinnehållet
Utbildning
Utbildning
close
Forskning
Forskning
close
Samverkan
Samverkan
close
Om KTH
Om KTH
close
Bibliotek
Bibliotek
close
Close
Utbildning
Close
Forskning
Close
Samverkan
Close
Om KTH
Close
Bibliotek
Close
Huvudmeny
Close
Utbildning
Huvudmeny
Close
Forskning
Huvudmeny
Close
Samverkan
Huvudmeny
Close
Om KTH
Huvudmeny
Close
Bibliotek
Sök
Stäng
Sök på KTH:s webbplats
Sök
Sök på Studentwebben
Sök på KTH Intranät
English
Meny
KTH
Profiler
Maria Sundler
Bygga hållbarhetskompetenser genom teknikämnets innehåll
s.121-136
Från teori till teknikundervisning
Medförfattare: Susanne Engström
Maria Sundler,
marisand@kth.se
Portfolio
Insights into Sustainable Development: Secondary School Students' Conversations about Product Life Cycles
Från missförstånd till klarhet: hur kan undervisningen organiseras för att stötta elevers förståelse för växthuseffekten?
What strategies do students use when they are programming a robot to follow a curved line?
Bygga hållbarhetskompetenser genom teknikämnets innehåll