Ändringar mellan två versioner
Här visas ändringar i "Kursdata & kursanalys" mellan 2016-09-12 12:22 av Johan Flid Fridell och 2018-09-20 10:26 av Lars Wingård.
Visa nästa > ändring.
Kursdata & kursanalys
Kursdata & kursanalys är nu endast synlig för lärare och assistenter¶ Vill du att denna sida ska vara synlig för studenter så Redigerar du sidan och:¶ (Gemensam för MG2028 & MG2128) Här hittar du viktiga kursdata, exempelvis ansvarig lärare, för vilka kursen ges, antalet studenter, examinationsgrad och förändringar som gjorts. För obligatoriska kurser beskrivs även hur kursen anpassas till utbildningsprogrammet vad gäller CDIO eller andra moment.¶
* Fyller i tabellen årsvis.
* För att se hela tabellen tryck på pil-symbolen i sidans högra hörn
* Under Kursanalys infogar du ditt Kursanalys-dokument
* Tar bort denna hjälptext (ovanför linjen)
* Ändrar synlighet under ”Får läsa” (OBS! Ändra först synligheten på rubrik-fliken ”Kursutveckling”.).
För att se hela tabellen tryck på pil-symbolen (Min/Max) på sidans högra hörn. Du ser då endast sidinnehållet och menyn göms. Tryck på pilarna igen för att få tillbaka menyn.¶ Med "---^^---" avses "uppflyttningstecken"¶ KursomgångExaminator och kursansvarig Obligatorisk inom program (period och år) CDIO-moment som ingår i kursen Andra programmoment som ingår i kursen Form av examination och när den utförs Antal reg. studenter Examinationsgrad; av aktiva (totalt) vid första ex-tillfället. Betygsfördelning. Senare ex-grad kan dessutom anges. Förändringar som införs i årets kurs (exempel fr kursanalys) Kursanalys (ladda upp dokumentet) ..............................
Du kan också hitta kursanalyser där kursansvarig lärare diskuterar hur kursen fungerar utifrån kursenkäter, kursnämndsmöten och/eller andra erfarenheter under kursens gång. Förslag till förändringar inför nästa kursomgång ges också.¶
Kursenkät med statistik HT14¶
Kursanalys HT14¶
Kursenkät med statistik HT15¶
Kursanalys HT15¶
Kursenkät med statistik HT16¶
Kursanalys HT16¶
Kursenkät med statistik HT17¶
Kursanalys HT17¶