Loch Ness och Inverness

Idag var det avfärd vid kl 07 för en tre timmars bussresa till Loch Ness. Tyvärr hittade vi inte Nessie, men vi fick se fina gamla ruiner från ett slott. Solen strålade och det kändes verkligen som en vår-dag!

Sen åkte vi vidare till Inverness, där vi åt lunch. Otroligt charmig liten stad som jag gärna skulle komma tillbaka till då det var väldigt begränsad tid. Vi hann förbi en liten book shop som såg ut att vara tagen från en film!

Hej! Jag heter Elin och jag läser mitt fjärde år på KTH inom civilingenjörsprogrammet maskinteknik där jag nu läser mastern Innovationsledning och Produktutveckling. Denna vår kommer jag åka på utbyte till University of Aberdeen i Skottland. Jag kommer dela med mig av mina upplevelser om hur det är att vara student i Skottland, välkommen att följa med på min resa!