Mitt schema

Såhär ser mitt schema ut denna vecka! Det ser onekligen ganska tomt ut (skönt!) men tyvärr är det ett par saker som inte syns med på schemat i några kurser samt att vissa lektioner som står är online är i verkligheten på plats. På onsdagar har jag en 3 h-föreläsning på distans från KTH. Som ni ser är det mycket som krockar på fredagseftermiddagen, vilket är väldigt oturligt då dom alla tre egentligen är obligatoriska. Hittills har jag lyckats lösa det ganska väl genom att gå på halva föreläsningarna samt lyssna med ett halvt öra på en föreläsning som är distans och samtidigt vara på den som är på plats.

Nu ska jag alldeles strax gå till skolan för ett grupparbete, sen ska jag återigen försöka få ta den tredje vaccindosen och lyckas få den dokumenterad, något som tydligen verkar lite svårare än jag förväntat mig..!

Hej! Jag heter Elin och jag läser mitt fjärde år på KTH inom civilingenjörsprogrammet maskinteknik där jag nu läser mastern Innovationsledning och Produktutveckling. Denna vår kommer jag åka på utbyte till University of Aberdeen i Skottland. Jag kommer dela med mig av mina upplevelser om hur det är att vara student i Skottland, välkommen att följa med på min resa!