Studentaktiviteter

Det finns hur mycket studentklubbar som helst! Man kan verkligen hitta något för alla här. Till skillnad från KTH behöver man inte ansöka om att komma med, utan alla som vill får vara med mot en liten avgift man betalar terminsvis. Nu i början av terminen har de många prova på-tillfällen där man får vara med gratis. Denna vecka har jag spelat badminton med skolans badmintonklubb och varit på bingo-kväll på en bar. Att gå med i en klubb kostar allt från 3-35 pund, beroende på vad man är intresserad av!

Hej! Jag heter Elin och jag läser mitt fjärde år på KTH inom civilingenjörsprogrammet maskinteknik där jag nu läser mastern Innovationsledning och Produktutveckling. Denna vår kommer jag åka på utbyte till University of Aberdeen i Skottland. Jag kommer dela med mig av mina upplevelser om hur det är att vara student i Skottland, välkommen att följa med på min resa!