Soluppgång och delfiner

Igår och idag har jag en hemtenta under 48 h i Project and Safety, vilket medförde många timmar sittandes framför datorn igår och förmodligen samma visa som väntar idag. Men idag gick jag och två av mina roomies upp vid 4.30 och gick till stranden som ligger bara en kvart promenad bort för att se soluppgången. Tyvärr var det väldigt molnigt men ändå magiskt! Att titta ut över havet och lyssna på vågorna samtidigt som man ser delfiner hoppa i soluppgången är något alldeles särskilt. Vi såg sälar också!

Det är mindre än 2 veckor tills jag lämnar Aberdeen och mitt utbyte är avslutat, det känns lite konstigt. Det känns som jag just kom hit!

Hej! Jag heter Elin och jag läser mitt fjärde år på KTH inom civilingenjörsprogrammet maskinteknik där jag nu läser mastern Innovationsledning och Produktutveckling. Denna vår kommer jag åka på utbyte till University of Aberdeen i Skottland. Jag kommer dela med mig av mina upplevelser om hur det är att vara student i Skottland, välkommen att följa med på min resa!