Neonfest!

Livet rullar på här nere i Holland. Torsdagar här i Delft är stora ”utgångsdagen” för alla studenter. En holländare berättade att de är pga av att så många studenter vill åka hem till sina föräldrar på helgerna så de ser till att dunka av festandet under veckan istället. Så i Torsdags hade vi signat upp för en neonfest som ESN höll i. Vi var ett stort gäng som träffades hos killarna på The Social Hub och målade oss med färger, spelade beerpong och hade det trevligt. Sedan gick vi vidare till festen som var på en av nattklubbarna här i Delft. Jag blev inte så långvarig där, tyckte förfesten var mycket roligare och jag skulle också upp tidigt på fredag för en studieresa.
Det som var kul dock var att jag kände väldigt många, vissa som man heller inte hunnit träffat sen introveckorna, eftersom festen var riktad mot utbytesstudenter främst.

Ha det bäst!
/Linnéa

Iiro med en målad fjäril i ansiktet
Här är mitt mästerverk på IIro!
isak med ansiktsmålning
Nina målade denna ansiktsmålning på Isak!
nina målar tycho
Tycho blir fin av Nina!
Linnéa heter jag och pluggar nu fjärde året på arkitekturprogrammet. Jag kommer vårterminen 23 göra utbyte på TU Delft och flytta till Holland. Häng med på mitt äventyr!