Till innehåll på sidan

Sök på tagg

Kategoriserade artiklar på KTHs webbplats.

Antal träffar: 3

  • ”Måste vi alla hamna på DN debatt?”

    Universiteten har vikt ner sig för medias krav på enkla, slagkraftiga berättelser. Det anser forskaren Josef Pallas som efterlyser en självständigare kommunikation från universitetens sida – och modet att våga bjuda på en mer nyanserad bild av sin verksamhet.

  • De slänger ut universitetens anslagstavlor

    Studenternas mejllådor fylls med skräppost, studentföreningarna budgetar dras med stora och onödiga reklamkostnader och företagen når inte fram till studenterna. Så har situationen sett ut fram till idag. Nu har en grupp med KTH-studenter löst problemet med hjälp av en helt ny tjänst: Studentity.

  • Digital transformation: affärsutveckling och marknadsföring, IV

    I kursen som tidigare erbjöds via KTHx på edX fick deltagarna lära sig att utveckla och marknadsföra produkter och tjänster i ett digitalt affärslandskap

Tillhör: Välkommen till KTH
Senast ändrad: 2020-09-22