Till KTH:s startsida Till KTH:s startsida

Nyhetsflöde

Logga in till din kurswebb

Du är inte inloggad på KTH så innehållet är inte anpassat efter dina val.

I Nyhetsflödet hittar du uppdateringar på sidor, schema och inlägg från lärare (när de även behöver nå tidigare registrerade studenter).

Februari 2016
under VT 2016

Olof Emanuelsson skapade sidan 19 januari 2016

Lärare Olof Emanuelsson ändrade rättigheterna 19 januari 2016

Kan därmed läsas av lärare och ändras av lärare.

Lärare Olof Emanuelsson ändrade rättigheterna 25 januari 2016

Kan därmed läsas av alla och ändras av lärare.
kommenterade 11 februari 2016

I'm wondering a little bit about how deep we're supposed to dig in the articles in preparations of the quiz. Since you have written some study questions, my current guess would be that the level of understanding demanded by the quiz is about the same as these questions. Is that a correct guess or is there something you would like to add/correct?

Lärare kommenterade 14 februari 2016

Hi Tobias and everyone else, yes that is basically correct, the study questions (and the previous quiz) together with the handouts and what we discussed at the letures show the approximate level of understanding required for the quiz. Lars/Lukas, please feel free to add to this comment.

 
under VT 2016

Lärare Lukas Käll skapade sidan 10 februari 2016

kommenterade 11 februari 2016

Can you please upload a version w/o the answers marked as well. Thanks.

 
Lärare Olof Emanuelsson skrev inlägget 6 februari 2016
 
Januari 2016
Lärare Olof Emanuelsson skrev inlägget 29 januari 2016
 
under
VT 2016
Schemahandläggare skapade händelsen 25 september 2015

ändrade rättigheterna 3 november 2015

Kan därmed läsas av alla och ändras av lärare.
Schemahandläggare tog bort händelsen 13 november 2015
Schemahandläggare redigerade 27 januari 2016

MånFredag 259 januari 2016 kl 103:00 - 125:00

FA3B51

 
under VT 2016

Olof Emanuelsson skapade sidan 19 januari 2016

Lärare Olof Emanuelsson ändrade rättigheterna 20 januari 2016

Kan därmed läsas av lärare och ändras av lärare.
Lukas Käll redigerade 26 januari 2016

Before Lab2, you need an UppMax account! Read more on how to do that.

Lab1 Statistics Matthew The, Johannes Alneberg Lab2 Genomics lab instructions ("Lab2" instructions may change) Matthew The, Johannes Alneberg Lab3 RNA/CHIP-seq (Lab instructions may change) Matthew The, Johannes Alneberg Lab4 Proteomics (Lab instructions may change) Matthew The, Johannes Alneberg

Lärare Lukas Käll ändrade rättigheterna 26 januari 2016

Kan därmed läsas av studerande och lärare och ändras av lärare.

Lärare Lukas Käll ändrade rättigheterna 26 januari 2016

Kan därmed läsas av alla inloggade användare och ändras av lärare.

Lärare Olof Emanuelsson ändrade rättigheterna 27 januari 2016

Kan därmed läsas av alla och ändras av lärare.
 
under
VT 2016
Schemahandläggare skapade händelsen 25 september 2015

ändrade rättigheterna 3 november 2015

Kan därmed läsas av alla och ändras av lärare.
Schemahandläggare tog bort händelsen 13 november 2015
Schemahandläggare redigerade 7 januari 2016

Butter5O2Spo

Schemahandläggare redigerade 25 januari 2016

OnsMåndag 31 februari 2016 kl 13:00 - 17:00

 
under VT 2016

Olof Emanuelsson skapade sidan 19 januari 2016

kommenterade 20 januari 2016

Please update the end date of the project g2015009 so it is possible to join it.

Lärare Olof Emanuelsson ändrade rättigheterna 20 januari 2016

Kan därmed läsas av lärare och ändras av lärare.

Lärare Lars Arvestad ändrade rättigheterna 27 januari 2016

Kan därmed läsas av alla och ändras av lärare.
 

Olof Emanuelsson skapade sidan 19 januari 2016

 
under VT 2016

Olof Emanuelsson skapade sidan 19 januari 2016

Lärare Olof Emanuelsson ändrade rättigheterna 19 januari 2016

Kan därmed läsas av alla och ändras av lärare.