Lärande för hållbar utveckling

Innehåll visas utifrån dina val

Om du inte hittar någon sida, schemahändelse eller nyhet på din kurswebb kan det bero på att du inte ser den kursomgången/gruppen inom kursen som innehållet tillhör.

Veta mer om din kurswebb

Din kurswebb är sidorna för en kurs du prenumererar på. Du väljer sedan vilka omgångar/grupper inom kursen du vill ha information från. Är du registrerad på en kursomgång sköts prenumeration och val av kursomgäng automatiskt åt dig. Vill du ändra något av detta gör du det under Mina inställningar.

När du är inloggad på din kurswebb ser du:
  • Kursöversikt, nyheter och schema med information som är filtrerat utifrån dina valda omgångar/grupper inom kursen
  • Allmänna sidor för hela kursen
  • Kurswikin som är sidor som alla, lärare och studenter, kan skapa och redigera
  • Sidor som hör till de omgångar/grupper inom kursen du valt eller som valts för dig

Logga in till din kurswebb

Du är inte inloggad på KTH så innehållet är inte anpassat efter dina val.

LH215V - Learning for Sustainable Development

The overarching objective of HE teaching qualifications is that, after completing the education, the participant shall demonstrate knowledge, skills and approaches required for professional teaching in HE, in the participant’s subject area, and for taking part in the development of HE.
Prerequisite for LH215V is: LH201V/LH231V or corresponding course from other university.

Within LH215V, the participants should have the opportunity to 

  • Reflect on and discuss the subject sustainable development and connect the concepts to their own subject area.
  • Present sustainable development as a subject that requires critical reflection and discussion based on different perspectives and show how this should be visible in the education for students.
  • Design learning outcomes, learning activities and examination with clear integration of questions and discussions relevant to sustainable development.
  • Create and evaluate their own learning tools for integrating of sustainable development both in courses and in programs.
  • Reflect on and discuss how sustainable development can be integrated in a full degree program and which courses in the program that should carry the progression of the subject

REGISTRATION FORM.

Schedule, spring 2018:

Meeting Date Time
1 14 February 13:15-16:00
2 21 February 13:15-16:00
3 7 March 13:15-16:00
4 14 March 13:15-16:00
5 11 April 13:15-16:00
6 25 April 13:15-16:00
7 30 May 12:00-16:00 (incl lunch sandwich)

Information about all courses in Teaching and Learning in Higher Education

Workshops in Teaching and Learning in Higher Education. Open for all teachers.

Lärare

Ingen aktivitet senaste månaden. Gå till Nyhetsflödet för att se äldre.

Feedback Nyheter