Var med och påverka morgondagens innovationer!

Publicerad 2017-05-31

KTH Innovation hjälper omkring 300 nya teknikidéer varje år. Förhoppningen är att dessa nya lösningar ska möta marknaden och dess behov och nu söker vi dig som kan bidra med industriell och marknadsrelevant input.

Har du industriell och marknadsrelevant input? Nu söker vi dig som vill hjälpa morgondagens innovationer att nå en marknad! Foto: Emilia Bergmark-Jiménez

KTH Innovation har utvecklat ett webbaserat marknadsundersökningsverktyg som vi kallar  Via verktyget presenterar vi det aktuella casets teknologi genom en kort film som följs av ett antal frågor där du kan lämna feedback om exempelvis marknadsrelevans och förbättringsområden.

Är du intresserad av ny teknik från KTH och har relevant kunskap från industrin? Vill du påverka och hjälpa dagens studenter och forskare att utveckla den bästa tekniska lösningen? Då är det dig vi söker. Anmäl dig till Innovationspanelen på den rosa knappen, och hjälp studenter och forskare att utveckla de bästa lösningarna på befintliga problem och morgondagens lösningar!

Jag vill anmäla mig till KTH:s innovationspanel!

Finecell behöver din hjälp. Anmäl dig till KTH:s innovationspanel idag!

Vad vet du om nanocellulosa?

Just nu söker vi respondenter till en innovationspanel för caset Finecell - en ny enkel produktionsprocess för nanocellulosa baserad på förnyelsebara material. Det är alltid frivilligt att delta i undersökningarna (ca 6-8 st. per år) och du kan när som helst välja att gå ur panelen. Här kan du läsa mer om KTH:s innovationspanel.  Teamet bakom Finecell består av Dongfang Li, Jonatan Henschen och Monica Ek.