Sidorna är riktade till hela kursen och placeras efter Schema i menyn. Endast lärare kan redigera sidorna.
| Sida |
Får läsa |
Senast ändrad |
| Kursutveckling | Administratörer | 2016-09-12 |
| Instructions before reflection assignments / seminars | Inloggade | 2017-04-07 |
| Task - Work in Projects | Inloggade | 2017-04-07 |
| Study technique, learning process – year 1-3 period 1 | Inloggade | 2017-04-07 |
| The professional role - year 1-3 period 3 | Inloggade | 2017-04-07 |
| Objectives and Quality in the education - year 1 period 2 | Inloggade | 2017-04-07 |
| Anvisningar inför reflektionsuppgifter/seminarier | Inloggade | 2014-11-11 |
| Working in groups - year 1 period 4 | Studenter | 2017-04-07 |
| Plagiarism and own responsibility - year 2 period 2 | Studenter | 2017-04-07 |
| Arbeta i projekt - åk1 period 1 | Inloggade | 2015-10-22 |
| Career development | Studenter | 2017-04-07 |
| Course overview - Picture of year 1-3 | Inloggade | 2017-04-07 |
| Experiences from previous students | Inloggade | 2017-04-07 |
| FAQ | Inloggade | 2017-02-22 |
| How to find a person to interview and what you should consider | Studenter | 2017-04-07 |
| Kursdata & kursanalys | Administratörer | 2016-09-12 |
| KTH Alumni Community - provides opportunities also for students | Studenter | 2017-04-07 |
| Kurs-PM (historik) | Administratörer | 2016-09-12 |
| Life Career | Studenter | 2017-04-07 |
| Modellering - åk2 period 4 | Inloggade | 2015-09-09 |
| Understanding provides depth | Inloggade | 2017-04-07 |
| Experiment - planering, genomförande och analys - åk3 period 2 | Inloggade | 2017-01-09 |
| Knowledge taxonomies | Inloggade | 2017-04-07 |
| Aktiv karriärstart - åk2-3 period 3-4 | Inloggade | 2017-04-18 |
| Learning styles - Shallow versus deep learning. How the mind works. | Inloggade | 2017-04-07 |
| Study abroad - year 2 period 4 | Studenter | 2017-04-18 |
| CSR, KTH and its requirements on ethics, social responsibility and sustainability - year 3 period 2 | Studenter | 2017-04-07 |
| Work environment, ergonomics and musculoskeletal disorders - year 3 period 4 | Studenter | 2017-04-07 |
| Examination | Inloggade | 2016-09-12 |
| Laborationsuppgift | Inloggade | 2016-09-20 |
| Examination | Studenter | 2016-10-10 |
| Kort om experimentell metodik | Inloggade | 2015-11-11 |
| Kursöversikt - grafisk bild år 1-3 | Inloggade | 2014-09-25 |
| Yrkesrollen - åk1-3 period 3 | Inloggade | 2017-01-24 |
| Föreläsningar och föreläsningsanteckningar | Studenter | 2015-10-22 |
| Mål och kvalitet i utbildningen - åk1 period 2 | Inloggade | 2016-11-14 |
| Att arbeta i grupp - åk1 period 4 | Inloggade | 2014-08-24 |
| Plagiering och eget ansvar - åk2 period 2 | Inloggade | 2016-11-15 |
| Work in project – year 1 period 1 | Inloggade | 2017-04-07 |
| Seminarieledare 16/17 | Inloggade | 2017-05-03 |
| E-portfolio i KTH Social | Inloggade | 2014-06-15 |
| Modelling - year 2 period 4 | Inloggade | 2017-04-07 |
| Seminarieledare 15/16 | Inloggade | 2015-11-25 |
| Seminarieledare 14/15 | Inloggade | 2015-02-05 |
| 6 Challenges for engineering education | Inloggade | 2017-04-07 |
| About sources and references | Inloggade | 2017-04-07 |
| Analys av uppgiften och förstudie | Administratörer | 2015-11-02 |
| Annoterat exempel på experiment/projektplanering för exempelstudien | Administratörer | 2015-11-02 |
| Att hitta en person att intervjua | Studenter | 2014-12-17 |
| Att tänka på när ni skriver projektplanen | Studenter | 2015-10-22 |
| Betygskriterier | Inloggade | 2015-11-11 |
| CSR, KTHs och förordningens krav på etik, socialt ansvar och hållbar utveckling - åk3 period 2 | Inloggade | 2016-12-21 |
| Checklist for academic writing | Studenter | 2017-04-07 |
| Deadlines for submissions | Studenter | 2017-04-07 |
| Deadlines för inlämningar | Studenter | 2016-05-03 |
| Deadlines för inlämningar | Inloggade | 2016-10-20 |
| En exempelstudie - utvärdering av länkade listor för implementation av prioritetsköer | Administratörer | 2015-11-02 |
| Enkel kravanalys/kravsammanställning | Inloggade | 2016-09-20 |
| Erfarenheter från tidigare studenter | Inloggade | 2014-03-19 |
| Examination | Studenter | 2017-04-07 |
| Examination - inlämningsuppgifter | Inloggade | 2017-09-15 |
| Exempelrapport för exempelstudien | Administratörer | 2015-11-02 |
| Fortsättningsregistrering för full access till kurssidan | Alla | 2015-11-04 |
| Före och under intervjun | Studenter | 2014-12-16 |
| Förståelse ger djup | Inloggade | 2014-02-17 |
| Högskoleförordningens krav för civilingenjörsexamina | Inloggade | 2012-04-27 |
| Ingenjörskunskapsmoduler | Alla | 2015-10-22 |
| Inlämning: Experimentplanering | Inloggade | 2017-04-07 |
| KTH Alumni Community – ger möjligheter även för dig som student | Inloggade | 2014-01-07 |
| Kort om att designa experiment, presentera resultat och använda figurer/tabeller i en rapport | Studenter | 2015-10-27 |
| Kunskapstaxonomier | Inloggade | 2014-02-17 |
| Lab task | Studenter | 2017-04-07 |
| Literature / Links | Studenter | 2017-05-17 |
| Litteratur och LabPM till modulen | Inloggade | 2017-09-15 |
| Litteratur och föreläsningsanteckningar | Inloggade | 2016-11-04 |
| Litteratur/länkar | Inloggade | 2017-05-17 |
| Lärstilar - Yt- respektive djupinlärning. Hur minnet fungerar. | Studenter | 2013-09-06 |
| Om källor och referenser | Studenter | 2015-10-22 |
| Reflektionsuppgifter/seminarier | Alla | 2017-02-07 |
| Studieteknik - åk1-3 period 1 | Alla | 2015-09-08 |
| Studera utomlands - åk2 period 4 | Alla | 2017-04-18 |
| Rättningsmallar | Administratörer | 2017-02-14 |
| Saker som ofta missas i planeringen | Administratörer | 2017-01-09 |
| Seminarieledare 13/14 | Inloggade | 2013-10-22 |
| Simple requirements analysis / requirements overview | Studenter | 2017-04-07 |
| The Higher Education Ordinance | Studenter | 2017-04-07 |
| UML editor | Studenter | 2015-10-22 |
| Uppgift läsåret 15/16 | Inloggade | 2016-09-12 |
| Äldre laborationsuppgifter | Inloggade | 2016-09-12 |
| Äldre studiebesök | Studenter | 2014-10-27 |
| Återlämning av robot | Inloggade | 2014-11-10 |
| Experiment - planning, execution and analysis - year 3 period 2 | Studenter | 2017-04-07 |
| Arbetsmiljö, ergonomi och belastningsskador - åk3 period 4 | Inloggade | 2017-03-28 |
| Inlämning: Rapport | Inloggade | 2017-01-09 |
| Returning the Robot | Inloggade | 2017-04-07 |
| Studiebesök | Studenter | 2015-11-05 |
| About the studies and study techniques | Inloggade | 2017-04-07 |
| Active career start - year 2/3 period 3-4 | Studenter | 2017-04-18 |
| Deadlines for submissions | Studenter | 2017-04-07 |
| Examination | Inloggade | 2016-12-09 |
| Task academic year 15/16 | Studenter | 2017-04-07 |
| Examination - Assignments | Studenter | 2017-09-15 |
| Grading criteria | Studenter | 2017-04-07 |
| Gruppindelning och inlämning av uppgifter | Inloggade | 2013-12-11 |
| Old versions of modelling problems etc. | Administratörer | 2016-04-04 |
| Kurslitteratur att införskaffa per åk | Inloggade | 2015-03-04 |
| Literature and Lab Memorandum to the module | Studenter | 2017-09-15 |
| Literature and Lecture notes | Studenter | 2017-10-30 |
| UML editor | Studenter | 2017-04-07 |
| Seminarieledarnas uppgifter | Alla | 2014-02-18 |
| Discussion 1: Experiments planning - to lecture 2 | Studenter | 2017-04-07 |
| Submission 1: Updated experiments planning - Lecture 4 | Studenter | 2017-04-07 |
| Submission 3: Report | Studenter | 2017-04-07 |
| Kompletteringar | Inloggade | 2016-10-12 |
| Seminarieledare 12/13 | Inloggade | 2013-09-24 |
| Course overview (eng) - Engineering Skills for ICT, TCOMK | Inloggade | 2017-04-07 |
| IT environment at the ICT school | Inloggade | 2017-04-07 |
| E-portfolio in KTH Social | Inloggade | 2017-04-07 |
| Engineering Skills Modules | Inloggade | 2017-04-07 |
| Reflection assignments / seminars | Inloggade | 2017-04-07 |
| Examination | Inloggade | 2019-04-11 |
| Course literature to acquire during the years | Inloggade | 2017-04-07 |
| Grouping and handing in assignments / tasks | Inloggade | 2017-04-07 |
| Course plan, etc | Inloggade | 2017-04-07 |
| Lecture materials | Inloggade | 2017-04-07 |
| Seminar leaders' tasks | Inloggade | 2017-04-07 |