Till KTH:s startsida Till KTH:s startsida

KTH:s E-lärande objekt

Logga in till din gruppwebb

Du är inte inloggad på KTH så innehållet är inte anpassat efter dina val.

KTH:s E-lärande objekt är en del av digitaliseringsportfölj utbildning. E-lärande objektet består av utvecklare, systemspecialister, pedagogiska utvecklare och forskare med fokus på digitalt lärande. Vi hanterar digitala system för lärande, exempelvis Canvas och Möbius. På sidan: https://intra.kth.se/utbildning/e-larande kan du läsa mer om det stöd som erbjuds.

Välkomna till E-lärandes sprintavslut!

KTH:s E-lärande objekt, som arbetar med system för att genomföra undervisning, exempelvis Canvas, visar upp vad vi arbetat med. Vi gillar verkligen feedback! Så därför har vi dessa arbetsmöte öppna och bjuder in dig och andra som arbetar på KTH. Vill du kontinuerligt veta och påverka vad som händer på KTH angående stöd för e-lärande tror vi att du kommer tycka om att vara med.

Agendan (som du når genom denna länk) kommer växa fram under dagarna innan sprintavslutet.
(E-lärande testar att använda en Microsoft Teamsyta för att dela agendan. För att hitta dit, klicka på agendans länk. Om du ansluter från webbläsare, logga in med namn@ug.kth.se. Välj att ansluta till teamsytan: VS/ITM KTH E-lärande objektet. Den är öppen för alla på KTH. Har du flera inloggningar till Microsoft? då kan du i högra övre hörnet klicka på cirkeln med din bild eller dina bokstäver och enkelt byta inloggning till KTH:s. Kontakta gärna e-learning@kth.se om du inte kommer åt agendan.)

Vi ses i Zoom klockan 10.10 https://kth-se.zoom.us/j/515002389.
Detta är ett tillfälle för dig som är intresserad av vad som händer inom olika utvecklingsprojekt kopplat till den digitala lärandemiljön på KTH. E-lärande objektet kommer kort presentera det pågående arbetet med olika utvecklingsprojekt och det kommer finnas möjlighet att ställa relaterade frågor, ge kommentarer, eller bara lyssna in på diskussionen (samtidigt som du exempelvis kan ta en promenad).

Behöver du hjälp?

Kontakta it-supporten - då du behöver hjälp eller vill felanmäla något som är trasigt.