28 idéer ska locka nya studenter

Studentrekrytering

Viktoria Fodor and Sarah Gillet
Doktoranden Sarah Gillet och vice grundutbildningsansvariga Viktoria Fodor är två av personerna bakom satsningen.
Publicerad 2022-09-20

En ny satsning med 28 färdiga idéer för gymnasieprojekt syftar till att väcka intresse för tekniska studier. Blivande studenter uppmuntras att skriva om sociala robotar, hjärnfunktion, dataanalys och cybersäkerhet.

Read the article in English:

28 ideas that will attract new students