Talare från FoB på seminarium om kreativa upplåtelseformer

Publicerad 2020-10-07

Peter Ekbäck och Lisa Bergsten talar vid nyinrättade Forum för Bostadsforskning Stockholm (FBS) på seminariet Kreativa upplåtelseformer - kan variation i upplåtelseformer främja en bättre fungerande bostadsmarknad?

Nyinrättade Forum för Bostadsforskning Stockholm (FBS) kallar till seminarium om Kreativa upplåtelseformer - kan variation i upplåtelseformer främja en bättre fungerande bostadsmarknad?

Seminariet äger rum den 26 okotber via zoom.

Vid seminariet presenteras inledningsvis nyinrättade Forum för Bostadsforskning Stockholm (FBS). FBS är resultatet av ett samverkansinitiativ mellan juridiska institutionen och kulturgeografiska institutionen, SU, institutionen för fastigheter och byggande, KTH, Fastighetsägarna Sverige och Sveriges Allmännytta, som syftar till att främja ökad dialog och erfarenhetsutbyte mellan forskare och det övriga samhället.

Läs mer i PdF-filen (pdf 116 kB) .

Innehållsansvarig:infomaster@abe.kth.se
Tillhör: Institutionen för fastigheter och byggande
Senast ändrad: 2020-10-07